Rupesin miettimään, että pitäisikö minun olla enemmän tyttömäinen. En meikkaa, pynttäydy aamulla montaa tuntia tai hössötä sellaisesta muutenkaan.

                          http://www.hakenterprises.com/shop/images/products/cosmetics%20&%20skin%20Care.jpg

Meikkaaminen ei koskaan oikein ole ollut minun juttu. Jossakin vaiheessa omistin enemmän meikkejä ja kävin kurssillakin missä opetettiin jotain meikkausjuttuja.

                     http://www.faqs.org/photo-dict/photofiles/list/637/1045lips.jpg

Ehkä se tekisi musta vaan aivan eri ihmisen oloisen. Kun kaikki on kuitenkin tottuneet näkemään sen rennosti pukeutuvan ja meikittömän Marian. Mutta ehkä se tekisi musta eri ihmisen hyvällä tavalla. Muhun kiinnitettäisiin enemmän huomiota, näyttäisin paremmalta. Ehkä se tekisi musta itsevarmemman. Mutta en tiedä. Tekisikö meikkaaminen ja nätisti pukeutuminen minusta yhtään sen tytömpää kun nyt olen? Tuskin.

                   Siinähän minä..

Oikeasti nyt olen ihan tyytyväinen tähän etten meikkaa tai pukeudu mihinkään mekkoihin ja hameisiin. Joten mikä on ongelma. Eikai mikään, tänään vaan tällaista pohdintaa.