Mä en oikein ole ollenkaan varma mitä mä ajattelen mun elämästä tällä hetkellä. Kun mä saan nyt olla tyttöystävän luona, tuntuu, että kaikki on sillein hyvin ja voin olla turvassa. Mutta sitten kun tiedän, että mun tarvis selviytyä kuitenkin yksin. En mä voi vaan koko ajan nojata kehenkään. Ja tuntuu että jos musta päästetään irti niin vaan en osaa pitää itseäni "pinnalla" ja alan vajota jonnekin pahojen tunteiden rajamaille. Ehkä vaan oon tällä hetkellä niin kamalan heikko ihminen. Se on NIIN säällittävää!

Mä nyt kuitenkin tunnen tällä hetkellä oloni hyväksi ja ehkä se on tärkeintä. Turhaa mä varmaan stressaan ja panikoin sitä mitä tunnen joskus sitten myöhemmin. Kun nyt on kuitenkin nyt. Jos voisi vielä elää paremmin hetkessä.

Oon kuitenkin päättänyt että kouluun on mentävä joka päivä ja koitan pitää sen normaalin päivärytmin, niin varmaan ei olisi niin kamalan väsynyt ja sitten elämäkin näyttäisi paljon valoisammalta. Rise And Shine Sammy!

 

                                         

                                                            Audrey Kawasaki